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Media and Voters: The Audience, Content, and Influence of Press and Television at the 1987 General Election ハードカバー – 1991/9/1
英語版
William Lockley Miller
(著)
This book offers an in-depth analysis of the role of the media in contemporary British politics. Based on a five-wave panel survey of voters' perceptions and opinions, plus a content analysis of television news, it presents a detailed picture of media coverage in the weeks preceding the 1987 election. Drawing contrasts between national and regional news programs, it reveals their impact on voters' perceptions, attitudes, and voting choice.
- 本の長さ248ページ
- 言語英語
- 出版社Clarendon Pr
- 発売日1991/9/1
- 寸法14.61 x 2.09 x 22.38 cm
- ISBN-100198273770
- ISBN-13978-0198273776
登録情報
- 出版社 : Clarendon Pr (1991/9/1)
- 発売日 : 1991/9/1
- 言語 : 英語
- ハードカバー : 248ページ
- ISBN-10 : 0198273770
- ISBN-13 : 978-0198273776
- 寸法 : 14.61 x 2.09 x 22.38 cm
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