The Message Matters – The Economy and Presidential Campaigns P 232 p. 09
Vavreck, Lynn
著
発行年月 |
2009年08月 |
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出版国 |
アメリカ合衆国 |
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言語 |
英語 |
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媒体 |
冊子 |
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装丁 |
paper |
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ページ数/巻数 |
232 p. |
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ジャンル |
洋書/社会科学/政治学/政治過程論 |
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ISBN |
9780691139630 |
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商品コード |
0206779972 |
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国件名 |
アメリカ合衆国
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本の性格 |
学術書 |
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新刊案内掲載月 |
2009年03月 |
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書評掲載誌 |
Choice |
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商品URL
| https://kw.maruzen.co.jp/ims/itemDetail.html?itmCd=0206779972 |
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内容
Demonstrating how candidates and their campaigns affect the economicvote, this book provides a different way of understanding past elections -and predicting future ones. It offers a theory of campaigns that explains whyelectoral victory requires more than simply being the candidate favored byprevailing economic conditions.