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【ミシュランのマーケティング // 20世紀フランスの広告と文化的アイデンティティ】

Marketing Michelin H 368 p. 01

Harp,  著

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価格 \15,048(税込)         

発行年月 2001年12月
出版社/提供元
出版国 アメリカ合衆国
言語 英語
媒体 冊子
装丁 hardcover
ページ数/巻数 368 p.
ジャンル 洋書/社会科学/経営学/マーケティング
ISBN 9780801866517
商品コード 0200126401
本の性格 学術書
商品URL
参照
https://kw.maruzen.co.jp/ims/itemDetail.html?itmCd=0200126401

内容

A provocative history of the Michelin company and its innovativeadvertising campaigns between 1898, when Bibendum - the company's iconic"Michelin Man" - was first introduced, to 1940, when France fell to the Nazisand the company's top executive, Edouard Michelin, died.

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