関西学院大学図書館

A research agenda for brand management in a new era of consumerism

edited by Ceridwyn King, Enrique Murillo. -- : cased. -- E. Elgar, c2023. -- (Elgar research agendas). <BY04317354>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : cased 上ケ原2F図書 380.11:154 0006941033 0件
No. 0001
巻号 : cased
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.11:154
資料ID 0006941033
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 A research agenda for brand management in a new era of consumerism / edited by Ceridwyn King, Enrique Murillo
出版事項 Cheltenham : E. Elgar , c2023
形態 xix, 295 p. : ill. ; 25 cm
シリーズ名等 Elgar research agendas <BY04036785>//a
巻号情報
巻次等 : cased
ISBN 9781803925509
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BD06780462
本文言語 英語
著者標目 King, Ceridwyn <AU00476260>
著者標目 Murillo, Enrique <>
分類標目 LCC:HF5415.1255
件名標目等 Branding (Marketing)