関西学院大学図書館

Democratizing luxury : name brands, advertising, and consumption in modern Japan

Annika A. Culver. -- : hardback. -- University of Hawaiʻi Press, c2024. <BY04317212>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hardback 上ケ原2F図書 380.11:151 0006938690 0件
No. 0001
巻号 : hardback
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.11:151
資料ID 0006938690
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Democratizing luxury : name brands, advertising, and consumption in modern Japan / Annika A. Culver
出版事項 Honolulu : University of Hawaiʻi Press , c2024
形態 xvi, 395 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hardback
ISBN 9780824895167
注記 Includes bibliographical references (p. 357-378) and index
NCID BD05538053
本文言語 英語
著者標目 *Culver, Annika A. <AU00476236>
分類標目 LCC:HF5415.12.J3
分類標目 DC23:658.800952
件名標目等 Branding (Marketing) -- Japan -- History -- Case studies
件名標目等 Marketing -- Japan -- History -- Case studies
件名標目等 Advertising -- Japan -- History -- Case studies
件名標目等 Consumers' preferences -- Japan -- History -- Case studies
件名標目等 Women consumers -- Japan -- History -- Case studies