関西学院大学図書館

Marketing accountability for marketing and non-marketing outcomes

edited by V. Kumar and David W. Stewart. -- : print. -- Emerald Publishing, 2021. -- (Review of marketing research ; v. 18). <BY04245138>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : print 上ケ原2F図書 380.1:5079:18 0006786115 0件
No. 0001
巻号 : print
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5079:18
資料ID 0006786115
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing accountability for marketing and non-marketing outcomes / edited by V. Kumar and David W. Stewart
出版事項 Bingley : Emerald Publishing , 2021
形態 xxiii, 327 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Review of marketing research <BY04245139> v. 18//a
巻号情報
巻次等 : print
ISBN 9781838675646
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BC12267356
本文言語 英語
著者標目 Kumar, V., 1957- <AU00383218> editor
著者標目 Stewart, David W. <AU00023943> editor
分類標目 LCC:HF5415.13
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC23:658.802
分類標目 DC23:658.83
件名標目等 Marketing -- Management
件名標目等 Marketing -- Cost effectiveness