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Consumer culture theory in Asia : history and contemporary issues

edited by Yuko Minowa and Russell Belk. -- : hbk. -- Routledge, 2022. -- (Routledge frontiers in the development of international business, management and marketing / series editors, Marin Marinov and Svetla Marinova ; 8). <BY04233453>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hbk 上ケ原2F図書 380.1:8690 0006750228 0件
No. 0001
巻号 : hbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:8690
資料ID 0006750228
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Consumer culture theory in Asia : history and contemporary issues / edited by Yuko Minowa and Russell Belk
出版事項 New York : Routledge , 2022
形態 xix, 273 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Routledge frontiers in the development of international business, management and marketing / series editors, Marin Marinov and Svetla Marinova <BY04233454> 8//a
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9780367629496
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BC10517441
本文言語 英語
著者標目 Minowa, Yuko <>
著者標目 Belk, Russell W. <AU00054271>
分類標目 LCC:HF5415.33.A78
分類標目 DC23:658.8/342095
分類標目 DC:658.83
件名標目等 Consumer behavior -- Asia
件名標目等 Consumption (Economics) -- Asia