関西学院大学図書館

Motivating the SEL field forward through equity

edited by Nicholas Yoder and Alexandra Skoog-Hoffman. -- : print. -- 1st ed. -- Emerald, 2022. -- (Advances in motivation and achievement ; v. 21). <BY04190271>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : print 上ケ原B1図書 159:69:21 0006664791 0件
No. 0001
巻号 : print
配架場所 上ケ原B1図書
請求記号 159:69:21
資料ID 0006664791
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Motivating the SEL field forward through equity / edited by Nicholas Yoder and Alexandra Skoog-Hoffman
版次 1st ed
出版事項 Bingley, U.K. : Emerald , 2022
形態 xix, 254 p. ; 24 cm
シリーズ名等 Advances in motivation and achievement <BY04190272> v. 21//a
巻号情報
巻次等 : print
ISBN 9781800434653
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BC10205711
本文言語 英語
著者標目 Yoder, Nicholas <> ed
著者標目 Skoog-Hoffman, Alexandra <> ed
分類標目 DC23:370.1534
件名標目等 Affective education
件名標目等 Social learning