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Managing customer experiences in an omnichannel world : melody of online and offline environments in the customer journey

edited by Taşkın Dirsehan. -- : print. -- Emerald, 2021. <BY04183540>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : print 上ケ原2F図書 380.1:8537 0006657563 0件
No. 0001
巻号 : print
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:8537
資料ID 0006657563
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Managing customer experiences in an omnichannel world : melody of online and offline environments in the customer journey / edited by Taşkın Dirsehan
出版事項 Bingley : Emerald , 2021
形態 x, 332 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : print
ISBN 9781800433892
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BC06940470
本文言語 英語
著者標目 Dirsehan, Taşkın, 1985- <AU00458792>
分類標目 DC23:658.812
件名標目等 Customer relations -- Technological innovations
件名標目等 Marketing -- Technological innovations
件名標目等 Internet marketing
件名標目等 Strategic planning
件名標目等 Consumer behavior