関西学院大学図書館

The new rules of marketing & PR : how to use content marketing, podcasting, social media, AI, live video, and newsjacking to reach buyers directly

David Meerman Scott. -- : pbk. -- 7th ed. -- Wiley, c2020. <BY04132821>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 上ケ原2F図書 380.1:5802(2) 0006621098 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5802(2)
資料ID 0006621098
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The new rules of marketing & PR : how to use content marketing, podcasting, social media, AI, live video, and newsjacking to reach buyers directly / David Meerman Scott
版次 7th ed
出版事項 Hoboken, N.J. : Wiley , c2020
形態 xvii, 430 p. : ill., port. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9781119651543
その他の標題 異なりアクセスタイトル:The new rules of marketing and PR
注記 Includes index
NCID BC06661273
本文言語 英語
著者標目 *Scott, David Meerman <AU00378918>
分類標目 LCC:HF5415.1265
分類標目 DC23:658.8/72
件名標目等 Internet marketing
件名標目等 Internet in public relations