関西学院大学図書館

Creating trauma-informed, strengths-based classrooms : teacher strategies for nurturing students' healing, growth, and learning

Tom Brunzell and Jacolyn Norrish. -- pbk.. -- Jessica Kingsley Publishers, 2021. <BY04140000>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 pbk. 上ケ原2F図書 371.4:829 0006638902 0件
No. 0001
巻号 pbk.
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 371.4:829
資料ID 0006638902
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Creating trauma-informed, strengths-based classrooms : teacher strategies for nurturing students' healing, growth, and learning / Tom Brunzell and Jacolyn Norrish
出版事項 London : Jessica Kingsley Publishers , 2021
形態 269 p. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 pbk.
ISBN 9781787753747
NCID BC06146051
本文言語 英語
著者標目 *Brunzell, Tom <>
著者標目 Norrish, Jacolyn <>
分類標目 DC23:371.7
件名標目等 School social work
件名標目等 Classroom environment
件名標目等 Psychic trauma in children
件名標目等 Psychic trauma in adolescence
件名標目等 School psychology