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The SAGE handbook of marketing ethics

edited by Lynne Eagle ... [et al.]. -- SAGE reference, c2021. <BY04161461>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原3F図書 174.4:277 0006644678 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原3F図書
請求記号 174.4:277
資料ID 0006644678
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The SAGE handbook of marketing ethics / edited by Lynne Eagle ... [et al.]
出版事項 Los Angeles : SAGE reference , c2021
形態 xviii, 552 p. : ill. ; 26 cm
巻号情報
ISBN 9781529709292
注記 Other editors: Stephan Dahl, Patrick De Pelsmacker and Charles R. Taylor
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BC04525525
本文言語 英語
著者標目 Eagle, Lynne <AU00457334>
著者標目 Dahl, Stephan <AU00435632>
著者標目 Pelsmacker, Patrick de, 1957- <AU00261158>
著者標目 Taylor, Charles R., 1961- <>
分類標目 DC23:174.4
件名標目等 Marketing -- Moral and ethical aspects