関西学院大学図書館

The neuro-consumer : adapting marketing and communication strategies for the subconscious, instinctive and irrational consumer's brain

Anne-Sophie Bayle-Tourtoulou and Michel Badoc. -- : hbk. -- Routledge, 2020. <BY04138610>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hbk 上ケ原2F図書 380.1:8498 0006634703 0件
No. 0001
巻号 : hbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:8498
資料ID 0006634703
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The neuro-consumer : adapting marketing and communication strategies for the subconscious, instinctive and irrational consumer's brain / Anne-Sophie Bayle-Tourtoulou and Michel Badoc
出版事項 Abingdon : Routledge , 2020
形態 ix, 321 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9780367895907
注記 Includes bibliographical references (p. 307-309) and index
NCID BC00537384
本文言語 英語
著者標目 *Bayle-Tourtoulou, Anne-Sophie <>
著者標目 Badoc, Michel <AU00399554>
分類標目 LCC:HF5415.12615
分類標目 DC23:658.8/343
分類標目 DC:658.83
件名標目等 Neuromarketing
件名標目等 Consumers' preferences
件名標目等 Decision making
件名標目等 Brand choice