関西学院大学図書館

Women, consumption and paradox

edited by Timothy de Waal Malefyt and Maryann McCabe. -- : pbk. -- Routledge, 2020. -- (Anthropology and business : crossing boundaries, innovating praxis / series editor, Timothy de Waal Malefyt). <BY04238370>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 上ケ原2F図書 339.4:889 0006767461 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 339.4:889
資料ID 0006767461
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Women, consumption and paradox / edited by Timothy de Waal Malefyt and Maryann McCabe
出版事項 London : Routledge , 2020
形態 xvii, 258 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Anthropology and business : crossing boundaries, innovating praxis / series editor, Timothy de Waal Malefyt <BY04238371>//a
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9780367186128
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BC00462922
本文言語 英語
著者標目 Malefyt, Timothy Dwight deWaal <AU00326498>
著者標目 McCabe, Maryann <>
分類標目 DC23:339.47082
分類標目 LCC:HC79.C6
件名標目等 Women consumers
件名標目等 Consumption (Economics) -- Social aspects
件名標目等 Advertising and women
件名標目等 Marketing -- Sex differences
件名標目等 Economic anthropology
件名標目等 Business anthropology