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Modern advertising and the market for audience attention : the US advertising industry's turn-of-the-twentieth-century transition

Zoe Sherman. -- : hbk. -- Routledge, 2020. -- (Routledge explorations in economic history). <BY04078346>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hbk 上ケ原2F図書 380.3:1922 0006504161 0件
No. 0001
巻号 : hbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.3:1922
資料ID 0006504161
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Modern advertising and the market for audience attention : the US advertising industry's turn-of-the-twentieth-century transition / Zoe Sherman
出版事項 London : Routledge , 2020
形態 xiii, 171 p. ; 24 cm
シリーズ名等 Routledge explorations in economic history <BY02014510>//a
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9781138201545
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB30033666
本文言語 英語
著者標目 *Sherman, Zoe <>
分類標目 LCC:HF5813.U6
分類標目 DC23:659.10973
件名標目等 Advertising -- United States -- History -- 19th century
件名標目等 Advertising -- United States -- History -- 20th century
件名標目等 Advertising -- United States -- History -- 21st century