関西学院大学図書館

Creative research : the theory and practice of research for the creative industries

Hilary Collins. -- : pb. -- 2nd ed. -- Bloomsbury Visual Arts, 2019. <BY04036192>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pb 上ケ原3F図書 745:1655 0006427389 0件
No. 0001
巻号 : pb
配架場所 上ケ原3F図書
請求記号 745:1655
資料ID 0006427389
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Creative research : the theory and practice of research for the creative industries / Hilary Collins
版次 2nd ed
出版事項 London : Bloomsbury Visual Arts , 2019
形態 ix, 211 p. : ill. (some col.) ; 27 cm
巻号情報
巻次等 : pb
ISBN 9781474247085
注記 "First published by AVA Publishing SA, 2010"--T.p. verso
注記 Includes bibliographical references (p. 203-205) and index
NCID BB29487189
本文言語 英語
著者標目 Collins, Hilary (Hilary J.) <>
分類標目 LCC:NC703
分類標目 DC23:745.4
件名標目等 Design -- Research
件名標目等 Industrial design -- Management
件名標目等 Industrial design -- Research -- Methodology