関西学院大学図書館

New insights on trust in business-to-business relationships : a multi-perspective approach

edited by Houcine Akrout, Karine Raies, Arch G. Woodside. -- : print. -- 1st ed. -- Emerald, 2019. -- (Advances in business marketing and purchasing ; v. 26). <BY04036117>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : print 上ケ原2F図書 380.1:1370:26 0006426266 0件
No. 0001
巻号 : print
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:1370:26
資料ID 0006426266
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 New insights on trust in business-to-business relationships : a multi-perspective approach / edited by Houcine Akrout, Karine Raies, Arch G. Woodside
版次 1st ed
出版事項 Bingley : Emerald , 2019
形態 xiii, 164 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Advances in business marketing and purchasing <BY02012574> v. 26//a
巻号情報
巻次等 : print
ISBN 9781838670634
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB29076752
本文言語 英語
著者標目 Akrout, Houcine <AU00444444>
著者標目 Raies, Karine <AU00444445>
著者標目 Woodside, Arch G. <AU00018134>
分類標目 DC23:174.4
件名標目等 Trust
件名標目等 Business ethics
件名標目等 Organizational behavior