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Handbook on customer centricity : strategies for building a customer-centric organization

edited by Robert W. Palmatier, Christine Moorman, Ju-Yeon Lee. -- : cased. -- E. Elgar, c2019. <BY04032316>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : cased 上ケ原2F図書 380.1:8197 0006414858 0件
No. 0001
巻号 : cased
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:8197
資料ID 0006414858
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Handbook on customer centricity : strategies for building a customer-centric organization / edited by Robert W. Palmatier, Christine Moorman, Ju-Yeon Lee
出版事項 Cheltenham : E. Elgar , c2019
形態 xvi, 349 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : cased
ISBN 9781788113595
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB28990577
本文言語 英語
著者標目 Palmatier, Robert W. <>
著者標目 Moorman, Christine <AU00144162>
著者標目 Lee, Ju-Yeon <>
分類標目 DC23:658.812
件名標目等 Customer relations