関西学院大学図書館

Qualitative consumer and marketing research : the Asian perspectives and practices

Krittinee Nuttavuthisit. -- Springer, c2019. <BY04026323>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:8143 0006395602 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:8143
資料ID 0006395602
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Qualitative consumer and marketing research : the Asian perspectives and practices / Krittinee Nuttavuthisit
出版事項 [Singapore] : Springer , c2019
形態 viii, 315 p. : ill. ; 24 cm
注記 "This Springer imprint is published by the registered company Springer Nature Singapore Pte Ltd."--T.p. verso
注記 Includes bibliographical references
NCID BB28932366
本文言語 英語
著者標目 *Krittinee Nuttavuthisit <AU00442804>
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC23:658.8/3095
件名標目等 Marketing research -- Asia
件名標目等 Consumers -- Research -- Asia
件名標目等 Qualitative research -- Asia