関西学院大学図書館

Handbook of marketing analytics : methods and applications in marketing management, public policy, and litigation support

edited by Natalie Mizik, Dominique M. Hanssens. -- : pbk. -- E. Elgar, 2019, c2018. <BY04028357>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 上ケ原2F図書 380.1:8155 0006400972 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:8155
資料ID 0006400972
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Handbook of marketing analytics : methods and applications in marketing management, public policy, and litigation support / edited by Natalie Mizik, Dominique M. Hanssens
出版事項 Cheltenham : E. Elgar , 2019, c2018
形態 xxvi, 688 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9781789904208
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB28885481
本文言語 英語
著者標目 Mizik, Natalie <AU00443134>
著者標目 Hanssens, Dominique M. <AU00097521>
分類標目 DC23:658.8
件名標目等 Marketing -- Data processing