関西学院大学図書館

Food and experiential marketing : pleasure, wellbeing, and consumption

edited by Wided Batat. -- : hbk. -- Routledge, 2019. -- (Routledge interpretive marketing research series). <BY04027751>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hbk 上ケ原2F図書 380.1:8152 0006400196 0件
No. 0001
巻号 : hbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:8152
資料ID 0006400196
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Food and experiential marketing : pleasure, wellbeing, and consumption / edited by Wided Batat
出版事項 London : Routledge , 2019
形態 xx, 248 p. : ill. ; 25 cm
シリーズ名等 Routledge interpretive marketing research series <BY00364239>//a
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9780815396352
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB28581727
本文言語 英語
著者標目 Batat, Wided <>
分類標目 LCC:HF5415.1255
分類標目 DC23:664.0068/8
件名標目等 Branding (Marketing)
件名標目等 Direct marketing
件名標目等 Customer relations
件名標目等 Food -- Marketing