関西学院大学図書館

Creating trauma-informed schools : a guide for school social workers and educators

Eileen A. Dombo and Christine Anlauf Sabatino. -- : pbk. -- Oxford University Press, c2019. -- (Oxford workshop series . School Social Work Association of America). <BY04034477>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~2件(全2件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 上ケ原2F図書 371.7:1528 0006426274 0件
0002 : pbk 人間福祉学部資料室 371.7:1528 0006427074 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 371.7:1528
資料ID 0006426274
状態
返却予定日
予約 0件
No. 0002
巻号 : pbk
配架場所 人間福祉学部資料室
請求記号 371.7:1528
資料ID 0006427074
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Creating trauma-informed schools : a guide for school social workers and educators / Eileen A. Dombo and Christine Anlauf Sabatino
出版事項 New York : Oxford University Press , c2019
形態 xi, 106 p. ; 24 cm
シリーズ名等 Oxford workshop series <BY03428228> . School Social Work Association of America//aa
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9780190873806
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB28383359
本文言語 英語
著者標目 Dombo, Eileen A <>
著者標目 Sabatino, Christine Anlauf <>
件名標目等 School social work -- United States
件名標目等 Psychic trauma in children
件名標目等 Children with social disabilities -- Education -- United States