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Social marketing : behavior change for social good

Nancy R. Lee, Philip Kotler. -- : pbk. -- 6th ed., international student ed. -- SAGE, c2020. <BY04017051>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 上ケ原2F図書 380.1:1514:2020 0006372890 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:1514:2020
資料ID 0006372890
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Social marketing : behavior change for social good / Nancy R. Lee, Philip Kotler
版次 6th ed., international student ed
出版事項 London : SAGE , c2020
形態 xxiii, 486, 12, 17, 3, 10, 10, 6, 2, 25, 24 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9781544371863
注記 "Not for sale in the United States & Canada"--Cover
注記 Includes bibliographical references (p. R1-R25) and index
NCID BB28057639
本文言語 英語
著者標目 Lee, Nancy R. <AU00337164>
著者標目 *Kotler, Philip, 1931- <AU00003683>
分類標目 LCC:HF5414
分類標目 DC22:658.8
件名標目等 Social marketing
件名標目等 Behavior modification