関西学院大学図書館

Identity constructions in bilingual advertising : a critical analysis

Songqing Li. -- : hbk. -- Routledge, 2019. -- (China perspectives series). <BY04030261>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hbk 上ケ原2F図書 380.3:1895 0006406581 0件
No. 0001
巻号 : hbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.3:1895
資料ID 0006406581
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Identity constructions in bilingual advertising : a critical analysis / Songqing Li
出版事項 London : Routledge , 2019
形態 x, 207 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 China perspectives series <BY04020967>//a
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9781138330689
注記 Includes bibliographical references (p. [183]-205) and index
NCID BB27246829
本文言語 英語
著者標目 *Li, Songqing, 1972- <>
分類標目 LCC:HF5821.5
分類標目 DC23:659.101/4
件名標目等 Language and languages in advertising
件名標目等 Identity (Psychology)
件名標目等 English language -- Social aspects -- Foreign countries