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Retail brand equity and loyalty : analysis in the context of sector-specific antecedents, perceived value, and multichannel retailing

Julia Katharina Weindel ; with a foreword by Bernhard Swoboda. -- Springer Gabler, c2016. -- (Reihe Handel und internationales Marketing = Series retailing and international marketing)(Research). <BY03920977>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:7817 0006092159 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:7817
資料ID 0006092159
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Retail brand equity and loyalty : analysis in the context of sector-specific antecedents, perceived value, and multichannel retailing / Julia Katharina Weindel ; with a foreword by Bernhard Swoboda
出版事項 Wiesbaden : Springer Gabler , c2016
形態 xxii, 195 p. : ill. ; 21 cm
シリーズ名等 Reihe Handel und internationales Marketing = Series retailing and international marketing <BY03920979>//a
シリーズ名等 Research <BY03671225>//a
巻号情報
ISBN 9783658150365
注記 "Dissertation Trier University, 2016" --T.p. verso
注記 Bibliography: p. [131]-156
NCID BB23119400
本文言語 英語
著者標目 *Weindel, Julia Katharina <>
件名標目等 Brand name products
件名標目等 Business names