関西学院大学図書館

Handbook of research on promotional strategies and consumer influence in the service sector

Upendra Singh Panwar, Raj Kumar, Nilanjan Ray. -- : hardcover. -- Business Science Reference, c2016. -- (Advances in marketing, customer relationship management, and E-services (AMCRMES) book series). <BY03941939>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hardcover 上ケ原2F図書 380.1:7879 0006159396 0件
No. 0001
巻号 : hardcover
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:7879
資料ID 0006159396
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Handbook of research on promotional strategies and consumer influence in the service sector / Upendra Singh Panwar, Raj Kumar, Nilanjan Ray
出版事項 Hershey, Pa. : Business Science Reference , c2016
形態 xxxv, 492 p. : ill. ; 29 cm
シリーズ名等 Advances in marketing, customer relationship management, and E-services (AMCRMES) book series <BY03825005>//a
巻号情報
巻次等 : hardcover
ISBN 9781522501435
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB22900731
本文言語 英語
著者標目 Panwar, Upendra Singh, 1985- <>
著者標目 Kumar, Raj, 1959- <>
著者標目 Ray, Nilanjan, 1984- <>
分類標目 LCC:HD9980.5
分類標目 DC23:658.8/2
件名標目等 Service industries
件名標目等 Management -- Technological innovations
件名標目等 Consumer behavior