関西学院大学図書館

Emotions, learning, and the brain : exploring the educational implications of affective neuroscience

Mary Helen Immordino-Yang ; foreword by Howard Gardner ; afterword by Antonio Damasio. -- W.W. Norton, c2016. -- (The Norton series on the social neuroscience of education). <BY04035240>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 法学部資料室 370.15:1648 0006431050 0件
No. 0001
巻号
配架場所 法学部資料室
請求記号 370.15:1648
資料ID 0006431050
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Emotions, learning, and the brain : exploring the educational implications of affective neuroscience / Mary Helen Immordino-Yang ; foreword by Howard Gardner ; afterword by Antonio Damasio
出版事項 New York : W.W. Norton , c2016
形態 206 p. : ill. ; 25 cm
シリーズ名等 The Norton series on the social neuroscience of education <BY04035239>//a
巻号情報
ISBN 9780393709810
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB22355780
本文言語 英語
著者標目 *Immordino-Yang, Mary Helen, 1971- <>
著者標目 Gardner, Howard, 1943- <AU00003194>
著者標目 Damasio, Antonio R. <AU00095331>
分類標目 LCC:LB1072
分類標目 DC23:370.15/34
件名標目等 Affective education -- Physiological aspects
件名標目等 Affective neuroscience