関西学院大学図書館

Advertising in the aging society : understanding representations, practitioners, and consumers in Japan

Michael Prieler and Florian Kohlbacher. -- : hardback. -- Palgrave Macmillan, 2016. <BY03886537>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hardback 上ケ原2F図書 380.3:1801 0005983234 0件
No. 0001
巻号 : hardback
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.3:1801
資料ID 0005983234
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising in the aging society : understanding representations, practitioners, and consumers in Japan / Michael Prieler and Florian Kohlbacher
出版事項 Basingstoke : Palgrave Macmillan , 2016
形態 xxiii, 155 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
巻次等 : hardback
ISBN 9780230293397
注記 Includes bibliographical references
NCID BB21734750
本文言語 英語
著者標目 *Prieler, Michael <AU00419249> author
著者標目 Kohlbacher, Florian, 1968- <AU00339265> author
分類標目 LCC:HF5813.J3
分類標目 DC23:659.1/042
件名標目等 Advertising -- Japan
件名標目等 Population aging -- Japan
件名標目等 Older consumers -- Japan
件名標目等 Consumer behavior -- Japan