関西学院大学図書館

Decoding the irrational consumer : how to commission, run and generate insights from neuromarketing research

Darren Bridger. -- Kogan Page, 2015. -- (Marketing science). <BY03877463>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:7673 0005957345 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:7673
資料ID 0005957345
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Decoding the irrational consumer : how to commission, run and generate insights from neuromarketing research / Darren Bridger
出版事項 London : Kogan Page , 2015
形態 xiii, 210 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Marketing science <BY03877464>//a
巻号情報
ISBN 9780749473846
注記 Includes bibliographical references (p. [202]-203) and index
NCID BB20266850
本文言語 英語
著者標目 *Bridger, Darren <>
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC23:658.8/34
件名標目等 Marketing research
件名標目等 Consumer behavior