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Complaint management and channel choice : an analysis of customer perceptions

Stefan Garding, Andrea Bruns. -- Springer, c2015. -- (SpringerBriefs in business). <BY03878358>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:7677 0005952973 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:7677
資料ID 0005952973
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Complaint management and channel choice : an analysis of customer perceptions / Stefan Garding, Andrea Bruns
出版事項 Cham : Springer , c2015
形態 xv, 104 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 SpringerBriefs in business <BY03610106>//a
巻号情報
ISBN 9783319181783
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB20244927
本文言語 英語
著者標目 Garding, Stefan <>
著者標目 Bruns, Andrea <>