関西学院大学図書館

Effects of personality, class, and expertise

volume editor, Michela Addis ; contributors, Douglas Brownlie, Mark C. Gridley, Kathleen T. Lacher. -- Sage, 2015. -- (Legends in consumer behavior . Morris B. Holbrook / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 5 . Esthetics and tastes ; pt. 2). <BY03841690>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:7486:5 0005860739 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:7486:5
資料ID 0005860739
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Effects of personality, class, and expertise / volume editor, Michela Addis ; contributors, Douglas Brownlie, Mark C. Gridley, Kathleen T. Lacher
出版事項 Los Angeles : Sage , 2015
形態 xxxiv, 347 p. : ill., port. ; 25 cm
シリーズ名等 Legends in consumer behavior <BY03786026> . Morris B. Holbrook / series editor, Jagdish N. Sheth ; v. 5 . Esthetics and tastes ; pt. 2//abb
注記 Set ISBN of "Morris B. Holbrook": 9788132118602
注記 Includes bibliographical references
NCID BB1966942X
本文言語 英語
著者標目 *Holbrook, Morris B. <AU00089636>
著者標目 Addis, Michela <>
著者標目 Brownlie, Douglas T. <AU00410553>
著者標目 Gridley, Mark C., 1947- <AU00410554>
著者標目 Lacher, Kathleen Teagle <AU00410555>
著者標目 Sheth, Jagdish N. <AU00018135>
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC23:658.8/342
分類標目 DC:658.83
件名標目等 Consumer behavior
件名標目等 Service industries -- Marketing