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Rethinking Place Branding : Comprehensive Brand Development for Cities and Regions

Mihalis Kavaratzis, Gary Warnaby, Gregory J. Ashworth editors. -- : hbk. -- Springer, c2015. <BY03826244>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hbk 上ケ原2F図書 380.1:7367 0005829940 0件
No. 0001
巻号 : hbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:7367
資料ID 0005829940
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Rethinking Place Branding : Comprehensive Brand Development for Cities and Regions / Mihalis Kavaratzis, Gary Warnaby, Gregory J. Ashworth editors
出版事項 Cham : Springer , c2015
形態 xii, 248 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9783319124230
注記 Includes bibliographical references
NCID BB19142329
本文言語 英語
著者標目 Kavaratzis, Mihalis <AU00408313>
著者標目 Warnaby, Gary <AU00377319>
著者標目 Ashworth, G. J. (Gregory John) <AU00069726>