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Measuring customer experience : how to develop and execute the most profitable customer experience strategies

Philipp Klaus. -- Palgrave Macmillan, 2015. <BY03820819>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:7307 0005811492 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:7307
資料ID 0005811492
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Measuring customer experience : how to develop and execute the most profitable customer experience strategies / Philipp Klaus
出版事項 Basingstoke : Palgrave Macmillan , 2015
形態 xiv, 166 p. : ill. ; 23 cm
巻号情報
ISBN 9781137375452
NCID BB18675449
本文言語 英語
著者標目 *Klaus, Philipp <>
分類標目 LCC:HF5415.5
分類標目 DC23:658.8/12
件名標目等 Customer services
件名標目等 Customer satisfaction