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Social marketing : changing behaviors for good

Nancy R. Lee, Philip Kotler. -- 5th ed. -- SAGE, c2016. <BY03944064>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:1514:2016 0006160154 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:1514:2016
資料ID 0006160154
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Social marketing : changing behaviors for good / Nancy R. Lee, Philip Kotler
版次 5th ed
出版事項 Los Angeles : SAGE , c2016
形態 xv, 567 p. : ill., ports. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9781452292144
注記 Includes bibliographical references (p. 538-546) and index
NCID BB18502203
本文言語 英語
著者標目 *Lee, Nancy R. <AU00337164>
著者標目 Kotler, Philip, 1931- <AU00003683>
分類標目 DC23:658.8
件名標目等 Social marketing
件名標目等 Behavior modification