関西学院大学図書館

The "Reason" of schooling : historicizing curriculum studies, pedagogy, and teacher education

edited by Thomas S. Popkewitz. -- Routledge, 2015. -- (Studies in curriculum theory / William F. Pinar, series editor). <BY03797180>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 375:215 0005735923 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 375:215
資料ID 0005735923
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The "Reason" of schooling : historicizing curriculum studies, pedagogy, and teacher education / edited by Thomas S. Popkewitz
出版事項 New York : Routledge , 2015
形態 xvi, 263 p. ; 24 cm
シリーズ名等 Studies in curriculum theory / William F. Pinar, series editor <BY03489534>//a
巻号情報
ISBN 9781138017467
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB17707958
本文言語 英語
著者標目 Popkewitz, Thomas S. <AU00299236> editor of compilation
分類標目 LCC:LB1570
分類標目 DC23:375/.001
件名標目等 Curriculum planning -- Philosophy
件名標目等 Education -- Philosophy
件名標目等 Teachers -- Training of
件名標目等 EDUCATION / Curricula. bisacsh
件名標目等 EDUCATION / Philosophy & Social Aspects. bisacsh
件名標目等 EDUCATION / Aims & Objectives. bisacsh