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Decoding the new consumer mind : how and why we shop and buy

Kit Yarrow ; foreword by Paco Underhill. -- : cloth. -- 1st ed. -- Jossey-Bass, c2014. <BY03839891>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : cloth 上ケ原2F図書 380.1:7480 0005865217 0件
No. 0001
巻号 : cloth
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:7480
資料ID 0005865217
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Decoding the new consumer mind : how and why we shop and buy / Kit Yarrow ; foreword by Paco Underhill
版次 1st ed
出版事項 San Francisco, Calif. : Jossey-Bass , c2014
形態 x, 214 p. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : cloth
ISBN 9781118647684
注記 Includes index
NCID BB17581088
本文言語 英語
著者標目 *Yarrow, Kit, 1958- <AU00410330>
著者標目 Underhill, Paco <AU00170189>
分類標目 LCC:HF5415.32
分類標目 DC23:339.4/7019
件名標目等 Consumer behavior
件名標目等 Consumers -- Psychology
件名標目等 Consumption (Economics) -- Psychological aspects