関西学院大学図書館

Consumer studies

edited by Mark Tadajewski, John O'Shaughnessy and Michael Hyman. -- SAGE, 2014. -- (SAGE library of marketing . Philosophy of marketing ; v. 5). <BY03839462>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:7479:5 0005865191 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:7479:5
資料ID 0005865191
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Consumer studies / edited by Mark Tadajewski, John O'Shaughnessy and Michael Hyman
出版事項 London : SAGE , 2014
形態 xiv, 455 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 SAGE library of marketing <BY03359106> . Philosophy of marketing ; v. 5//ab
注記 ISBN for subseries: 9781446274910
注記 Includes bibliographical references
NCID BB14425348
本文言語 英語
著者標目 Tadajewski, Mark <AU00326147> editor of compilation
著者標目 O'Shaughnessy, John, 1927- <AU00040025> editor of compilation
著者標目 Hyman, Michael R. (Michael Richard) <AU00410249> editor of compilation
分類標目 DC23:658.8001
件名標目等 Marketing -- Philosophy