関西学院大学図書館

Resilient teachers, resilient schools : building and sustaining quality in testing times

Christopher Day and Qing Gu. -- : pbk, : hbk. -- Routledge, 2014. -- (Teacher quality and school development series). <BY03797174>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hbk 上ケ原2F図書 371.1:1352 0005735899 0件
No. 0001
巻号 : hbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 371.1:1352
資料ID 0005735899
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Resilient teachers, resilient schools : building and sustaining quality in testing times / Christopher Day and Qing Gu
出版事項 London : Routledge , 2014
形態 xviii, 174 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Teacher quality and school development series <BY03609590>//a
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9780415818957
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9780415818933
注記 Includes bibliographical references (p. [147]-169) and index
NCID BB14391257
本文言語 英語
著者標目 *Day, Christopher, 1943- <>
著者標目 Gu, Qing <>
分類標目 LCC:LB2840
分類標目 DC23:371.102
件名標目等 Teachers -- Psychology
件名標目等 Resilience (Personality trait)
件名標目等 EDUCATION / General. bisacsh
件名標目等 EDUCATION / Educational Policy & Reform / General. bisacsh
件名標目等 EDUCATION / Professional Development. bisacsh