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Motherhoods, markets and consumption : the making of mothers in contemporary western cultures

edited by Stephanie O'Donohoe, Margaret Hogg, Pauline Maclaran, Lydia Martens and Lorna Stevens. -- Routledge, 2014. -- (Routledge interpretive marketing research series ; 18). <BY03770751>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:7050 0005650734 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:7050
資料ID 0005650734
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Motherhoods, markets and consumption : the making of mothers in contemporary western cultures / edited by Stephanie O'Donohoe, Margaret Hogg, Pauline Maclaran, Lydia Martens and Lorna Stevens
出版事項 London : Routledge , 2014
形態 xxi, 258 p. ; 24 cm
シリーズ名等 Routledge interpretive marketing research series <BY00364239> 18//a
巻号情報
ISBN 9780415516495
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB13592093
本文言語 英語
著者標目 O'Donohoe, Stephanie <>
分類標目 LCC:HQ759
分類標目 DC23:306.874/3
件名標目等 Motherhood -- Economic aspects
件名標目等 Mothers -- Economic aspects