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Marketing and finance : creating shareholder value

Malcolm McDonald, Brian D. Smith, Keith Ward. -- : pbk. -- John Wiley & Sons, 2013. <BY03716200>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 上ケ原2F図書 380.29:3229 0005489430 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.29:3229
資料ID 0005489430
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing and finance : creating shareholder value / Malcolm McDonald, Brian D. Smith, Keith Ward
出版事項 Chichester : John Wiley & Sons , 2013
形態 xxiii, 253 p. : ill. (some col.), tables ; 25 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9781119953388
その他の標題 原タイトル:Marketing due diligence
注記 "The updated and revised 2nd edition of Marketing due diligence"--Cover
注記 "First edition published by Butterworth-Heinemann 2007"--T.p. verso
注記 "CIMA, Chartered Institute of Management Accountants"
注記 "CIM, The Chartered Institute of Marketing"
注記 Includes bibliographical references(p. [243]-244) and index
NCID BB1324509X
本文言語 英語
著者標目 *McDonald, Malcolm <AU00073135>
著者標目 Smith, Brian D. (Brian David), 1961- <>
著者標目 Ward, Keith <AU00126122>
著者標目 Chartered Institute of Management Accountants <AU00070396>
著者標目 Chartered Institute of Marketing <AU00135250>
件名標目等 Corporations -- Valuation
件名標目等 Corporations -- Investor relations
件名標目等 Stocks -- Marketing
件名標目等 Stocks -- Prices
件名標目等 Economic value added
件名標目等 Risk assessment