関西学院大学図書館

Breakthrough marketing plans : how to stop wasting time and start driving growth

Tim Calkins. -- 2nd ed. -- Palgrave Macmillan, 2012. <BY03809978>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:7234 0005782537 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:7234
資料ID 0005782537
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Breakthrough marketing plans : how to stop wasting time and start driving growth / Tim Calkins
版次 2nd ed
出版事項 New York : Palgrave Macmillan , 2012
形態 248 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9780230340336
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB13134328
本文言語 英語
著者標目 *Calkins, Tim <AU00305884>
分類標目 LCC:HF5415.13
分類標目 DC23:658.8/02
分類標目 DC:658.8
件名標目等 Marketing -- Planning