関西学院大学図書館

Marketing and consumer issues in sport management

Routledge, 2013. -- (Critical concepts in sports studies . Sport management / edited by Packianathan Chelladurai ; v. 3). <BY03781492>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原3F図書 796.2:1588:3 0005681416 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原3F図書
請求記号 796.2:1588:3
資料ID 0005681416
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Marketing and consumer issues in sport management
出版事項 Abingdon : Routledge , 2013
形態 xi, 528 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 Critical concepts in sports studies <BY03781490> . Sport management / edited by Packianathan Chelladurai ; v. 3//a
巻号情報
ISBN 9780415537711
注記 ISBN for subseries: 9780415537681
NCID BB13033772
本文言語 英語
著者標目 Chelladurai, P. <AU00381022>