関西学院大学図書館

Advertising : culture, media and debate

Routledge, 2013. -- (Critical concepts in media and cultural studies . Advertising / edited by Iain MacRury ; v. 2). <BY03678066>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.3:1670:2 0005388715 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.3:1670:2
資料ID 0005388715
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Advertising : culture, media and debate
出版事項 London : Routledge , 2013
形態 viii, 342 p. : ill., facsims. ; 24 cm
シリーズ名等 Critical concepts in media and cultural studies <BY03136986> . Advertising / edited by Iain MacRury ; v. 2//ab
巻号情報
ISBN 9780415577137
注記 ISBN for subseries: 9780415577113
注記 Includes bibliographical references
NCID BB11229707
本文言語 英語
著者標目 MacRury, Iain <AU00366446>
分類標目 LCC:HF5823
分類標目 DC23:659.1
件名標目等 Advertising