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Customer relationship management : concept, strategy, and tools
V. Kumar, Werner Reinartz. -- 2nd ed. -- Springer, c2012. -- (Springer texts in business and economics). <BY03665512>
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V. Kumar, Werner Reinartz. -- 2nd ed. -- Springer, c2012. -- (Springer texts in business and economics). <BY03665512>
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20件
50件
100件
No.
巻号
配架場所
請求記号
資料ID
状態
返却予定日
予約
0001
上ケ原2F図書
380.1:5357(2)
0005338124
0件
No.
0001
巻号
配架場所
上ケ原2F図書
請求記号
380.1:5357(2)
資料ID
0005338124
状態
返却予定日
予約
0件
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書誌詳細
標題および責任表示
Customer relationship management : concept, strategy, and tools / V. Kumar, Werner Reinartz
版次
2nd ed
出版事項
Berlin : Springer , c2012
形態
xxxiii, 378 p. : ill. ; 26 cm
シリーズ名等
Springer texts in business and economics <BY03651727>//a
巻号情報
ISBN
9783642201097
注記
Includes bibliographical references and index
NCID
BB1071376X
本文言語
英語
著者標目
*Kumar, V., 1957- <AU00383218>
著者標目
Reinartz, Werner J. <AU00383219>
分類標目
DC22:658.812
件名標目等
Customer relations -- Management
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