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Customer relationship management : concept, strategy, and tools

V. Kumar, Werner Reinartz. -- 2nd ed. -- Springer, c2012. -- (Springer texts in business and economics). <BY03665512>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:5357(2) 0005338124 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:5357(2)
資料ID 0005338124
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Customer relationship management : concept, strategy, and tools / V. Kumar, Werner Reinartz
版次 2nd ed
出版事項 Berlin : Springer , c2012
形態 xxxiii, 378 p. : ill. ; 26 cm
シリーズ名等 Springer texts in business and economics <BY03651727>//a
巻号情報
ISBN 9783642201097
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB1071376X
本文言語 英語
著者標目 *Kumar, V., 1957- <AU00383218>
著者標目 Reinartz, Werner J. <AU00383219>
分類標目 DC22:658.812
件名標目等 Customer relations -- Management