関西学院大学図書館

Interpretive and critical approaches to case studies in business

edited by Albert J. Mills and Gabrielle Durepos. -- Sage, 2013. -- (Fundamentals of applied research . Case study methods in business research ; v. 3). <BY03665560>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.07:81:3 0005338330 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.07:81:3
資料ID 0005338330
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Interpretive and critical approaches to case studies in business / edited by Albert J. Mills and Gabrielle Durepos
出版事項 Los Angeles : Sage , 2013
形態 ix, 426 p. : ill. ; 25 cm
シリーズ名等 Fundamentals of applied research <BY03419839> . Case study methods in business research ; v. 3//ab
注記 Includes bibliographical references
注記 Set ISBN for "Case study methods in business research": 9781446247068
NCID BB10660878
本文言語 英語
著者標目 Mills, Albert J., 1945- <AU00116550>
著者標目 Durepos, Gabrielle <>
分類標目 DC23:650.072
件名標目等 Business -- Research -- Methodology
件名標目等 Business -- Case studies