関西学院大学図書館

New and emerging ethical issues in marketing

edited by N. Craig Smith and Patrick E. Murphy. -- Sage, 2012. -- (SAGE library of marketing . Marketing ethics/ edited by N. Craig Smith and Patrick E. Murphy ; v. 5). <BY03663258>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:6745:5 0005329511 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:6745:5
資料ID 0005329511
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 New and emerging ethical issues in marketing / edited by N. Craig Smith and Patrick E. Murphy
出版事項 Los Angeles : Sage , 2012
形態 vi, 384 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名等 SAGE library of marketing <BY03359106> . Marketing ethics/ edited by N. Craig Smith and Patrick E. Murphy ; v. 5//ab
注記 Includes bibliographical references
注記 Set ISBN for "Marketing ethics": 9781446208106
NCID BB10498984
本文言語 英語
著者標目 Smith, N. Craig, 1958- <AU00095740>
著者標目 Murphy, Patrick E., 1948- <AU00069173>
分類標目 DC23:174.96588
件名標目等 Marketing -- Moral and ethical aspects
件名標目等 Business ethics