関西学院大学図書館

Analysing teaching-learning interactions in higher education : accounting for structure and agency

Paul Ashwin. -- : pbk. -- Continuum, 2012. <BY03650779>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : pbk 上ケ原2F図書 378.1:812 0005299003 0件
No. 0001
巻号 : pbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 378.1:812
資料ID 0005299003
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Analysing teaching-learning interactions in higher education : accounting for structure and agency / Paul Ashwin
出版事項 London : Continuum , 2012
形態 vii, 167 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 9781441191809
注記 Includes bibliographical references (p. 143-162) and index
NCID BB09943208
本文言語 英語
著者標目 *Ashwin, Paul, 1970- <>
分類標目 LCC:LB2331
分類標目 DC23:378.1/25
件名標目等 College teaching
件名標目等 Interaction analysis in education
件名標目等 Communication in education