関西学院大学図書館

Consumer-brand relationships : theory and practice

edited by Susan Fournier, Michael Breazeale, and Marc Fetscherin ; [foreword by Kevin Lane Keller]. -- : hbk. -- Routledge, 2012. <BY03656086>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 : hbk 上ケ原2F図書 380.1:6726 0005289491 0件
No. 0001
巻号 : hbk
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:6726
資料ID 0005289491
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Consumer-brand relationships : theory and practice / edited by Susan Fournier, Michael Breazeale, and Marc Fetscherin ; [foreword by Kevin Lane Keller]
出版事項 London ; New York : Routledge , 2012
形態 xxvi, 424 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
巻次等 : hbk
ISBN 9780415783033
注記 Includes bibliographical references and indexes
NCID BB08850407
本文言語 英語
著者標目 Fournier, Susan <>
著者標目 Breazeale, Michael <>
著者標目 Fetscherin, Marc <AU00381582>
著者標目 Keller, Kevin Lane, 1956- <AU00121879>
分類標目 DC23:658.827
件名標目等 Brand name products
件名標目等 Customer relations