関西学院大学図書館

The economics of identity and creativity : a cultural science approach

Carsten Herrmann-Pillath. -- Transaction Publishers, 2011, c2010. -- (Creative economy and innovation culture series). <BY03653658>
このページのURL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 330.12:3710 0005297817 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 330.12:3710
資料ID 0005297817
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 The economics of identity and creativity : a cultural science approach / Carsten Herrmann-Pillath
出版事項 New Brunswick : Transaction Publishers , 2011, c2010
形態 x, 249 p. : ill. ; 23 cm
シリーズ名等 Creative economy and innovation culture series <BY03653659>//a
巻号情報
ISBN 9781412811019
注記 "First Transaction printing 2011"--T.p. verso
注記 Bibliography: p. [217]-240
注記 Includes index
NCID BB07862670
本文言語 英語
著者標目 *Herrmann-Pillath, Carsten, 1959- <AU00381063>
分類標目 LCC:HB72
分類標目 DC22:330
件名標目等 Economics
件名標目等 Capitalism
件名標目等 Economics -- Sociological aspects