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Markets, marketing and developing countries : where we stand and where we are heading

edited by Hans van Trijp and Paul Ingenbleek. -- Wageningen Academic Publishers, 2010. <BY03603156>
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No. 巻号 配架場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 上ケ原2F図書 380.1:6569 0005156567 0件
No. 0001
巻号
配架場所 上ケ原2F図書
請求記号 380.1:6569
資料ID 0005156567
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Markets, marketing and developing countries : where we stand and where we are heading / edited by Hans van Trijp and Paul Ingenbleek
出版事項 Wageningen : Wageningen Academic Publishers , 2010
形態 192 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 9789086861453
注記 Published in honor of the retirement of Aad vanTilburg
注記 Includes bibliographical references and index
NCID BB07143062
本文言語 英語
著者標目 Trijp, Hans van (Johannes Cornelia Maria van) <>
著者標目 Ingenbleek, Paul (Paul Theodorus Maria), 1972- <>
著者標目 Tilburg, Aad van <AU00373225>
分類標目 LCC:HF5475.D44
件名標目等 Markets -- Developing countries
件名標目等 Marketing -- Developing countries
件名標目等 Economic development -- Developing countries